Dlaczego Facebook Ads:
Zasięg
Facebook to największy i najpopularniejszy serwis społecznościowy na świecie.
Ponad 2,5 miliarda aktywnych kont, to ponad 2,5 miliarda potencjalnych klientów.
Taka ilość użytkowników oraz dostępne formy kierowania przekazu marketingowego przekładają się
bezpośrednio na wyniki reklamowe. Dzięki kampaniom Facebook Ads zaprezentujesz swoje produkty
i usługi, zwiększysz rozpoznawalność marki i skontaktujesz się ze swoimi klientami.
Dopasowanie
Reklama na Facebooku rozwija się niezwykle dynamicznie,
dając użytkownikom coraz większe możliwości.
Dostępne opcje targetowania oraz angażujące formaty reklamy gwarantują,
że niezależnie od celu i branży znajdziesz skuteczny sposób na reklamę.
Skuteczność
Dzięki dostępnym statystykom oraz możliwości mierzenia efektów kampanii lepiej zrozumiesz swoich
klientów. Tak jak przy prowadzeniu kampanii Google Ads, słowem kluczem
definiującym największą
zaletę reklamy na Facebooku jest optymalizacja. Na podstawie wyników, dostosowujesz przekaz i
format reklamy do upodobań klientów i jesteś skuteczny.
Formaty reklamy na Facebooku
Zależy Ci na rozpoznawalności i zasięgu? Może Twój cel to wsparcie sprzedaży lub pozyskiwanie leadów kontaktowych? Dopasuj format reklamy i przekaz do swojej branży i klientów. Do Twojej dyspozycji czeka wiele formatów, dzięki którym Twoje reklamy będą skuteczne:
Zdjęcie / Grafika
Najchętniej i najczęściej wybierana forma.
Obraz może być dostarczony w orientacji pionowej lub poziomej i może zawierać 20% tekstu.
Kolekcja obrazów
Ten format umożliwia prezentację produktów w atrakcyjnej formie.
Klient ma do dyspozycji przewijany panel, w którym można zaprezentować
kilka zdjęć i filmów prezentujących Twoje produkty i usługi.
Karuzela
Format przygotowany z myślą o właścicielach e-commerce. Karuzela podobnie jak kolekcja obrazów,
składa się z kart zawierających zdjęcia, nagłówek oraz opis. W ten sposób zaprezentujesz
do 10 produktów i zachęcisz do zakupu Twoich klientów.
Film
Video to format przyszłości. Promuj swoją markę lub produkty wykorzystując materiały filmowe
praktycznie bez ograniczeń. Filmy mogą być wyświetlane w aktualnościach, relacjach oraz jako
In-Stream.
Pokaz slajdów
Ten format to nic innego jak film składający się z kilku plansz (max. 10) Łatwy i tani
w przygotowaniu, ale można go wykorzystać w naprawdę kreatywny sposób.
Materiał błyskawiczny
Format, który można zastosować do innych formatów reklam (zdjęcia, film, karuzela),
a który pozwala na przygotowanie pełnoekranowej reklamy dostosowanej do urządzeń mobilnych.