Content marketing

Treści angażujące od pierwszych liter

przyciągający uwagę

wspierający kampanie

roboty Google lubią go

100% uwagi klienta

Współcześnie tworzenie contentu nie jest zbyt proste. Z jednej strony SEO i pozycjonowanie, z drugiej ilość i przystępność tekstu, która nie odstrasza odbiorców. Przez ostatnie lata wypracowaliśmy metody tworzenia treści, które realizują postawione cele, są przyjazne dla robotów Google i pochłaniane przez użytkowników szybciej niż woda przez gąbkę.

treści na stronę www

sięgamy po przemyślane taktyki treści, by teksty na Twojej stronie były angażujące od momentu wejścia do konwersji

artykuły blogowe

tworzymy profesjonalne treści, stanowiące połączenie dobrych praktyk SEO, fachowego podejścia do tematu i wzbudzenia zainteresowania użytkownika

opisy produktowe

mówimy językiem korzyści zarówno dla B2C jak i B2B, zwiększając Twój potencjał sprzedażowy

opisy kategorii

dbamy o większy ruch organiczny stronie, rozbudowując opisy drzew kategorii o przemyślane i wartościowe frazy

treści na social media

pracujemy nad Twoim profilu w social mediach, ubierając go w zapadający w pamięć content - aż chce się lubić

angażujące newslettery

newsletter to potężne narzędzie wsparcia sprzedaży, dla którego tworzymy angażujące treści - kreatywnie, bez nudnego słowotoku

Ważymy każde słowo

To właśnie w tym tkwi nasza siła. Każdy tekst na stronę czy bloga opracowujemy skupiając się na odpowiednim wykorzystaniu fraz kluczowych, komponując go w oparciu o czytelnika. Dążymy, by teksty nie tylko były dobrze oceniane przez roboty Google, ale również samych użytkowników.

0 %

średnia ocen contentu

dbamy o odpowiednie nasycenie strony frazami kluczowymi, walcząc o wysoką ocenę SEO wśród Twoich realnych konkurentów

0 %

pustych zdań

nie lubimy tekstów złożonych z "cukrów prostych", które mają jedynie zawierać frazy kluczowe - dbamy, by teksty były ciekawe i użyteczne

Zobacz na przykładzie strony dedykowanej kampanii reklamowej D360

Obieramy najlepszą
taktykę treści

Pozycjonowanie, zwiększenie sprzedaży, zwiększenie zaangażowania na stronie, edukacja. Zanim postawimy pierwszy znak w tekście wyznaczamy taktykę treści, by stworzyć content dostosowany do celu.

1. Briefujemy

zostawiamy Ci zdanie w temacie contentu, rozpoznając Twoje potrzeby i oczekiwania

2. Weryfikujemy

sprawdzamy frazy kluczowe, rynek i konkurencję, analizujemy wyznaczone cele

3. Budujemy strategię

przygotowujemy się do działania, tworzymy harmonogram i obieramy taktykę treści

4. Tworzymy

przystępujemy do tworzenia, zaczynając od dokładnego zrozumienia tematu

Czy Twoje frazy nie tylko ona pokaz, a treści są angażujące? Chętnie przegadamy ten temat w trakcie bezpłatnej konsultacji?

Zobacz inne nasze projekty:

Inne projekty: