Case Study
Żabka Polska sp. z o.o.
Lokale z idealnym metrażem pod sklepy
GOOGLE ADS, REMARKETING, REKLAMA GMAIL, DISPLAY SELECT KEYWORDS
Branża: sieci sklepów detalicznych
Cel: Pozyskiwanie lokali pod wynajem dla sklepów
Wyzwanie:
Gdzie szukać nieruchomości? Okazuje się, że nie tylko na popularnych portalach i serwisach tematycznych, ale również w Google. To właśnie poprowadzenie kampanii pod wynajem lokali dla nowych sklepów stało się naszym zadaniem w trakcie współpracy z Żabka Polska – znaną siecią sklepów detalicznych.
Największym wyzwaniem były dość szczególne kryteria, jeśli chodzi o grupę docelową. Potencjalni współpracownicy musieli posiadać lokal na własność, usytuowany w odpowiednim miejscu/ lokalizacji w dużym mieście. Dlaczego? Bowiem sklepy typu convenience mają rację bytu tylko w ruchliwych miejscach. Kolejna trudność: konkurowaliśmy z portalami i serwisami nieruchomościowymi.
Proces:

"Panowie z Fortivia bardzo dobrze zrozumieli nasze potrzeby i dopasowali idealne rozwiązanie do założeń. Dzięki ich fachowości i doświadczeniu nie zmarnowaliśmy ani jednej złotówki przeznaczonej na kampanię"
Efekty:
Z reklamą Żabki jesteśmy wszędzie tam, gdzie są potencjalni klienci. Pokazujemy się wszystkim tym, którzy posiadają lokal i zamierzają go wynająć lub szukają na pomysłu na biznes. Efekty naszej pracy mają bezpośredni wpływ na rozwój sieci sklepów, która ku naszej radości rozrosła się w błyskawicznym tempie.


