Żabka Polska sp. z o.o.

poprzedni casetanialazienka.com następny caseSaMASZ sp z o.o. Branża klienta: sieci sklepów detalicznych

Oczekiwania

Żabka planowała ekspansję i chciała zwiększyć liczbę sklepów. Aby to osiągnąć, musiała pozyskać jak najwięcej osób do współpracy. Naszym zadaniem było dotarcie do jak największej liczby potencjalnie zainteresowanych, spełniających odpowiednie kryteria, oraz zaproszenie ich do kontaktu.

Trudności

Żabka miała dość szczególne kryteria, jeśli chodzi o grupę docelową. Potencjalni współpracownicy musieli posiadać lokal na własność, usytuowany w odpowiednim miejscu/ lokalizacji w dużym mieście. Dlaczego? Bowiem sklepy typu convenience mają rację bytu tylko w ruchliwych miejscach. Kolejna trudność: konkurowaliśmy z portalami i serwisami nieruchomościowymi.

Żabka Polska sp. z o.o. Żabka Polska sp. z o.o.

Działania

  1. Krok pierwszy. Kiedy rynek i branża zostały przez nas przeanalizowane, stworzyliśmy odpowiednie profile przyszłych współpracowników, ustaliliśmy również ich potencjalną lokalizację.
  2. Krok drugi. Przygotowaliśmy strategię działań: zdecydowaliśmy się zaprojektować dedykowany landing page (lokale.zabka.pl), na który kierowaliśmy ruch z wyszukiwarki. Takie działanie pozwoliło na dokładne monitorowanie efektów reklam Google Ads oraz zebranie w prosty sposób danych kontaktowych wyłącznie od zainteresowanych.
  3. Krok trzeci. Tradycyjnie czuwaliśmy nad całością wdrożenia wszystkich rozwiązań oraz dostosowaniem przekazu reklamowego. Na bieżąco optymalizowaliśmy sposób przekierowań i lokalizację wyświetlania się reklam. W tym projekcie szczególnie ważne okazało się wsparcie analityka, który wraz z osobami obsługującymi ruch z kampanii, pomógł odpowiednio dostosowywać przekaz.
Żabka Polska sp. z o.o. Żabka Polska sp. z o.o.
Żabka Polska sp. z o.o.

Rozwiązania

Reklamy Google Ads, Remarketing, reklama Gmail, Display Select Keywords

Efekt

Z reklamą Żabki jesteśmy wszędzie tam, gdzie są potencjalni klienci. Pokazujemy się wszystkim tym, którzy posiadają lokal i zamierzają go wynająć lub szukają na pomysłu na biznes. Efekty naszej pracy mają bezpośredni wpływ na rozwój sieci sklepów, która ku naszej radości rozrosła się w błyskawicznym tempie.

Opinia

Panowie z Fortivia bardzo dobrze zrozumieli nasze potrzeby i dopasowali idealne rozwiązanie do założeń. Dzięki ich fachowości i doświadczeniu nie zmarnowaliśmy ani jednej złotówki przeznaczonej na kampanię

Znajdziemy rozwiązanie dla Ciebie.

Tomasz Konik tel. +48 693 958 730
Tomasz Konik