Fortiva

Case Study

Tanialazienka.com

Odkręcamy kurek z konwersjami w e-commerce

GOOGLE ADS, REMARKETING, GOOGLE SHOPPING, REMARKETING DYNAMICZNY, REKLAMA GMAIL, DISPLAY SELECT KEYWORDS

Branża: Logistyka i transport

Cel: Zwiększenie sprzedaży; wsparcie sprzedaży konkretnych grup produktowych

Wyzwanie:

Tanialazienka.com to jeden z wiodących sklepów internetowych w Polsce, oferujących klientom armaturę i ceramikę łazienkową. Wysokiej jakości produkty, konkurencyjna oferta i doskonała obsługa to jednak zbyt mało, by skutecznie walczyć o pozyskanie klienta na rynku o tak dużej konkurencji – potrzebna jest przemyślana kampania reklamowa.

Zadanie, przed jakim stanęliśmy z pozoru przypominało każde inne realizowane dla sektora e-commerce. Przeprowadzona analityka 

Proces:

"Chłopaki z Fortiva to bez 2 zdań zespół profesjonalistów. Analityka jest ich mocną stroną, a to duży atut w naszej branży. Znajomość produktów Google i ich prawidłowy dobór to standard w pracy z Fortiva."

Maciej Siejka

Właściciel

Efekty:

Strategię oparliśmy o kluczowe produkty, skuteczny digital marketing oraz cross-selling. Dzięki przeprowadzonej analizie:

  • lepiej zrozumieliśmy branżę i wyzwania,
  • udało się wyeliminować błędy na sklepie i zoptymalizować jego działanie,
  • precyzyjnie wyznaczyliśmy budżet, który pozwolił konkurować z dużymi „graczami” z branży.

Wdrożone narzędzia szybko przyniosły oczekiwane rezultaty. Klienci szukający np. wanien wolnostojących prawie zawsze jako pierwszą widzieli ofertę sklepu tanialazienka.com. Udział w obrotach sklepu wygenerowany dzięki Google Ads był znaczący… a o to chodziło!

Szukasz podobnego rozwiązania?
Umów się na bezpłatną konsultację