Tanialazienka.com

poprzedni caseProtan Elmark następny caseŻabka Branża klienta: Armatura i ceramika łazienkowa

Oczekiwania

Tanialazienka.com dzięki wysokiej jakości produktom, świetnej obsłudze i konkurencyjnej ofercie to jeden z wiodących w Polsce sklepów internetowych z branży. Jak w przypadku każdego biznesu ecommerce - naszym zadaniem było zwiększenie sprzedaży.

Trudności

Największym wyzwaniem była dość spora konkurencja i duży wybór produktów dostępnych na rynku. Musieliśmy nie tylko zachęcić klienta do skorzystania z oferty tego sklepu, ale też do wyboru wybranej gamy produktów.

Tanialazienka.com Tanialazienka.com

Działania

  1. Krok pierwszy. Szczegółowy audyt działania platformy sprzedażowej. Użyteczność przede wszystkim.
  2. Krok drugi. Analiza rynku. Sprawdziliśmy mocne i słabe strony oferty na tle pozostałych "graczy" z branży.
  3. Krok trzeci. Dobraliśmy odpowiednie narzędzia, które wykorzystują potencjał sklepu.
Tanialazienka.com Tanialazienka.com
Tanialazienka.com

Rozwiązania

Reklama Google Ads, Remarketing, Zakupy Google (Google Shopping), Remarketing Dynamiczny, reklama Gmail, Display Select Keywords

Efekt

Jeśli ktoś szukał np. wanien wolnostojących, prawie zawsze w pierwszej kolejności widział ofertę sklepu tanialazienka.com. Udział w obrotach sklepu wygenerowany dzięki Google Ads był znaczący ... i o to chodziło!

Opinia

Chłopaki z Fortiva to bez 2 zdań zespół profesjonalistów. Analityka jest ich mocną stroną, a to duży atut w naszej branży. Znajomość produktów Google i ich prawidłowy dobór to standard w pracy z Fortiva.
Maciej Siejka Właściciel

Znajdziemy rozwiązanie dla Ciebie.

Tomasz Konik tel. +48 693 958 730
Tomasz Konik