S Plus Sp. z o.o.

Branża: Sieć warsztatów blacharsko-lakierniczych poprzedni caseElzab S.A. następny caseŻabka sp z o.o.

Cel kampanii:

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych dla sieci warsztatów blacharsko-lakierniczych.

Trudności:

S-Plus to sieć warsztatów składająca się z serwisów partnerskich i autoryzowanych ulokowanych w kilkudziesięciu miastach. W zależności od lokalizacji zmienia się zakres świadczonych usług, a klient ma możliwość kontaktu z wybranym warsztatem lub centralą. Dodatkowym utrudnieniem jest specyfika realizowanych napraw, z których część stanowi innowację na rynku i nie była znana szerszej części kierowców.

Chcesz dowiedzieć się jak osiągnąć swój cel?

Działania:

Rozpoczęliśmy od gruntownego audytu, po którym zaproponowaliśmy odpowiednią strukturę kampanii, umożliwiającą dokładne monitorowanie efektów. Przygotowaliśmy strategię działań uwzględniającą szczególne potrzeby niektórych warsztatów oraz działania sezonowe.

Efekt:

Wysiłek włożony w zrozumienie specyfiki klienta, przełożyły się na skuteczną kampanię. Na co dzień nie tylko pozyskujemy klientów. Zdołaliśmy wypromować naprawy typu Smart nieznane wcześniej większości klientom, budując tym samym markę naszego klienta.

Wypromowanie nowych
usług

Większy
ruch na stronie

Większa
liczba leadów

Większa
świadomość marki

Opinia:

Agnieszka Piasecka Dyrektor zarządzający
"Fortiva to firma godna zaufania. Dołożyli wielu starań, żeby dobrze zrozumieć specyfikę naszej branży i przekuć tę wiedzę w skuteczną kampanię. Sprawnie i rzetelnie realizują powierzone im prace, wykazując sporo własnej inicjatywy. Szczerze rekomendujemy współpracę z Fortiva."

Znajdziemy rozwiązanie dla Ciebie