PROTAN ELMARK

poprzedni caseElzab S.A. następny casetanialazienka.com Branża klienta: Sprzedaż i produkcja hal namiotowych i przemysłowych.

Oczekiwania

Zwiększenie sprzedaży oraz dotarcie z informacją o swojej działalności do jak największej liczby potencjalnie zainteresowanych osób.

Trudności

Prowadzenie osobnych kampanii w kilku wersjach językowych na rynku międzynarodowym (Litwa, Czechy, Chorwacja, Belgia, Rumunia). Wielkość przedsięwzięcia, bariery językowe, różnice kulturowe, konkurencja lokalna i różnice preferencji konsumenckich.

PROTAN ELMARK PROTAN ELMARK

Działania

  1. Krok pierwszy. Bez poznania oczekiwań klienta oraz wgryzienia się w jego branżę, nie da się porządnie wdrożyć żadnej kampanii reklamowej. Dlatego prace nad kampanią zawsze rozpoczynamy od poznania specyfiki firmy Klienta. Dla Protanu przeprowadziliśmy solidny audyt, który pozwolił zaproponować najlepsze i najbardziej korzystne rozwiązania.
  2. Krok drugi. Błyskawicznie, bo już po dwóch dniach, na biurku klienta czekał pomysł na jego kampanię oraz gotowe banery reklamowe.
  3. Krok trzeci. Uruchomiliśmy kampanię i monitorowaliśmy postępy. Na bieżąco wyciągaliśmy wnioski i optymalizowaliśmy rozwiązania.
  4. Krok czwarty. Efekty naszej pracy przedstawiliśmy Klientowi, wyjaśniając specyfikę tej kampanii i wyposażając firmę w porcję wiedzy, która będzie dla niej wartościowa przy kolejnych ruchach marketingowych.
PROTAN ELMARK PROTAN ELMARK
PROTAN ELMARK PROTAN ELMARK

Rozwiązania

Reklamy Google Ads oraz Remarketing.

Efekt

Dzięki wzajemnemu zaufaniu i wdrożeniu odpowiedniej strategii, wsparliśmy sprzedaż Protanu i pomogliśmy im dotrzeć do ogromnej liczby osób zainteresowanych ich usługami na rynkach zagranicznych, co wpłynęło na ich sprzedaż. Jak bardzo? Posłuchajcie…

Opinia

Z firmą współpracujemy już kilka lat i jest to czysta przyjemność. Dzięki przeprowadzonym kampaniom zanotowaliśmy kilkukrotny wzrost sprzedaży eksportowej (tylko w roku 2016 wzrost ten wynosił +78%). Ich rozwiązania po prostu działają i, co ważne, na każdym etapie współpracy specjaliści z Fortiva (dawnej Projekt WWW) informowali nas o działaniach i ich efektach, które rzeczywiście przynosiły nam realny zysk.
Marcin Janowski Export Sales Director

Znajdziemy rozwiązanie dla Ciebie.

Tomasz Konik tel. +48 693 958 730
Tomasz Konik