Case Study
Oskar Centrum Turystyki
Od planów na wakacje do wyjazdu z Oskar Centrum Turystyki
GOOGLE ADS, REMARKETING, REKLAMY GMAIL
Branża: Turystyka, transport, wynajem autokarów
Cel: Pozyskiwanie klientów
Wyzwanie:
Branża turystyczna opiera się na sezonowości. Przekłada się to na wysoką konkurencję i trudną walkę o klienta. Właśnie w takich okolicznościach zgłosili się do nas przedstawiciele biura turystycznego Oskar, szukając sposobu na zwiększenie sprzedaży i zbudowanie mocnego wizerunku marki w sieci.
Wyzwanie zamykało się w dwóch obszarach. Pierwszym było skuteczne przebicie się z ofertą do potencjalnych klientów, umiarkowanie wydatkując powierzony budżet. Drugie z wyzwań stanowił sam produkt – wycieczki autokarowe. Sezonowość, konkurencyjność oraz szybsze środki transportu – z tymi aspektami należało się zmierzyć szyjąc kampanię reklamową.
Proces w 3 krokach:

"Jesteśmy szczerze zadowoleni z ich usług. Dobrze nas zrozumieli, doradzili. Nie przypuszczaliśmy, że ich działania będą aż tak skuteczne. W sezonie kosimy konkurencję."
Blanka Szpadzińska
Dyrektor Działu Marketingu
Efekty:
Od słonecznej Chorwacji po górskie zbocza Alp. Uszyta przez nas kampania skutecznie docierała do klientów, którzy szukali wyjazdów na wakacje, Sylwestra czy ferie zimowe. Reklamy tekstowe i bannery graficzne wyróżniały się bardzo dużym zasięgiem, wypełniając wszystkie miejsca w autokarze spragnionymi wypoczynku podóżnymi.



