OSKAR Centrum Turystyki

poprzedni caseSaMASZ sp z o.o. następny caseElzab S.A. Branża klienta: Biuro turystyki, transport, wynajem autokarów

Oczekiwania

Przedstawiciele Centrum zgłosili się do nas, ponieważ zależało im na zwiększeniu sprzedaży oraz zbudowaniu mocnego wizerunku marki w sieci.

Trudności

Po wstępnej analizie wiedzieliśmy, że na tym rynku jest duża konkurencja. Musieliśmy opracować sposób na przebicie się z naszą ofertą do potencjalnych klientów, co nie było takie proste. Sprawę utrudniała specyfika produktu – wycieczki autokarowe. Dlaczego? Ponieważ istnieją szybsze środki transportu, sezony na takie wyjazdy i sporo innych firm zajmujących się organizacją podobnych wypraw.

OSKAR Centrum Turystyki OSKAR Centrum Turystyki

Działania

  1. Krok pierwszy. Zrobiliśmy dokładny przegląd rynku i przeanalizowaliśmy, jakie akcje prowadzi konkurencja. W ramach usługi przeprowadziliśmy również audyt serwisu internetowego klienta, który pozwolił na usunięcie „dziur”, przez które wymykali się klienci.
  2. Krok drugi. Przygotowaliśmy strategię działań i propozycję kampanii.
  3. Krok trzeci. Po ustaleniu optymalnego momentu startu kampanii, ruszyliśmy z realizacją planu, nieustannie monitorując działania – wszystko po to, by na bieżąco móc dostosowywać przekaz reklamowy. Dlaczego? Ponieważ zmieniał się sezon, kierunki wycieczek i dlatego, aby kampania była maksymalnie skuteczna, musieliśmy odpowiednio i na bieżąco przeredagowywać jej przekaz.
OSKAR Centrum Turystyki OSKAR Centrum Turystyki OSKAR Centrum Turystyki
OSKAR Centrum Turystyki

Rozwiązania

Połączyliśmy siły reklam Google Ads, Remarketingu oraz reklam Gmailowych.

Efekt

Udało się nam bardzo mocno zaznaczyć obecność marki Oskar w sieci. Ci klienci, którzy szukali wycieczek autokarowych do Chorwacji – na pewno widzieli nasze reklamy tekstowe i bannery graficzne. Ci, którzy szukali w Google’u wyjazdów autokarem na narty lub Sylwestra – na pewno trafili na ofertę firmy Oskar. Zasięg tej kampanii był bardzo duży.

Opinia

Jesteśmy szczerze zadowoleni z ich usług. Dobrze nas zrozumieli, doradzili. Nie przypuszczaliśmy, że ich działania będą aż tak skuteczne. W sezonie kosimy konkurencję.
Blanka Szpadzińska Dyrektor Działu Marketingu

Znajdziemy rozwiązanie dla Ciebie.

Tomasz Konik tel. +48 693 958 730
Tomasz Konik