Cel kampanii:
Pozyskiwanie przewoźników do współpracy.
Trudności:
W związku z dynamicznym rozwojem firma poszukiwała przewoźników do stałej współpracy i postawiła przed nami zadanie pozyskania leadów kontaktowych. Enterprise poszukiwał przewoźników standardowymi kanałami: ogłoszeniami na własnej stronie, olx czy pracuj.pl. Ciężar pozyskania przewoźnika niejednokrotnie spadał na spedytora i zabierał mu cenny czas.


Działania:
Po dokładnym zapoznaniu się ze specyfiką branży i klienta przygotowaliśmy strategię działań uwzględniającą: odpowiedni profil użytkownika, zasięg kampanii oraz miejsca docelowe. Monitorowaliśmy dokładnie pozyskiwane leady i optymalizowaliśmy kampanię pod kątem ich jakości.



Efekt:
Oferta współpracy to w obecnych realiach rynku pracownika produkt, który trzeba “dobrze sprzedać”. Wdrożona przez nas kampania pozwoliła w krótkim okresie pozyskać odpowiednią ilość przewoźników do współpracy.